Napi idézet

 2013.10.16. 21:21

Ricky Ian Gordon kortárs komponista így vall Sondheim zenéjével való első találkozásáról:

(...) Anyám megvette nekem a [Company] partitúráját. Újra és újra eljátszottam, mindaddig, amíg minden szerepet el tudtam énekelni, és minden hangot le tudtam játszani. Az Another Hundred People-t úgy gyakoroltam, mintha Chopin-t gyakoroltam volna. Nagyon sok 20. századi zenét játszottam, olyan szerzőktől, mint Muczynski, Hindeminth, Milhaud, Kraft és Mennin, és ez az új komponista, Stephen Sondheim mindazt egyesítette, amit a többiekben szerettem. A dalszövegek költőiek voltak, az érzelmek akár egy külföldi filmben, pszichológiai összetettségűek, a zene modern volt és szinte klasszikus.

Forrás: The Sondheim Review, Vol XIX, No 1. 19. o.

A bejegyzés trackback címe:

https://sondheimtisztelo.blog.hu/api/trackback/id/tr345578522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása